ای مرد

تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد

 

http://asheganeh.ir/

ای مـــــــــــرد
مردانگی ات را با ش
کستن دل دختری
که دیوانــــه ی توســــت ثابت نکــن
مردانگی ات را با غرور ب
ی اندازه ات به دختری
که عاشق توست ثابت نکن
… … مـردانگی
اینهـــــــا نیســت
مردانگی را زمانی میتوانی نشان دهی
که دختری با تمام تنهایی اش به تو تکیه کرده
که دختری
با تکیه به غرور تو
در این دنیای پر از نامردی قدم بر میدارد ..



نظرات شما عزیزان:

amirhossien
ساعت20:44---16 اسفند 1390
سلام دوست من وب خيلي قشنگي داري به وب من هم سر بزن مطالب باخوبي داره تبادل لينك هم ميپذيرم
www.amirhossien0098.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:,ساعت 7:47 PM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی